هنگامي كه يك وب سايت كار مي كند ، بازديد كنندگان اقدام مي كنند. آنها منجر به خريد ، خريد محصولات و عضويت در خبرنامه ها مي شوند. به آن تبديل گفته مي شود. اكثر تبديل ها باعث ايجاد يك سري رويدادها مي شوند:

  •     صاحب وب سايت ايميلي دريافت مي كند.
  •     بازديد كننده ايميل تشكر مي كند
  •     اطلاعات آنها در يك پايگاه داده ذخيره مي شود.
  •     بازديد كننده به صفحه تشكر يا صفحه رسيد مي رسد.
  •     Google Analytics تبديل را ثبت مي كند.


بازديد كننده اي كه اقدامي انجام مي دهد احتمالاً اقدام دوم را انجام مي دهد. بنابراين بهبود صفحه تشكر از شما يكي از ساده ترين راه ها براي بهبود عملكرد وب سايت و هدايت آنها به سمت اقدام دوم است.

در اينجا چند نمونه از صفحه تشكر وجود دارد كه برخي از بهترين روشهاي استفاده از اين فرصت براي جذب كاربر شما را نشان مي دهد. براي جالب نگه داشتن آن ، ما وانمود مي كنيم كه يك شركت مسافرتي ماجراجويي هستيم.

شركت جعلي ما يك جنبه بازاريابي تبليغاتي و يك طرف تجارت الكترونيكي دارد. برخي از تاكتيكهاي متمايز "متشكرم" براي هر دو وجود دارد ، و همچنين برخي از همپوشاني ها وجود دارد. شركت ما هر دو را بر عهده خواهد گرفت.


. به آنها بگوييد كه چه انتظاراتي بعدي دارند


كلمات "متشكرم" واقعاً زياد حرف نمي زند. بازديدكنندگان يك لحظه معطل مي شوند ، ممكن است بگويند "خوش آمديد" (به هيچ كس) ، و آنجا را ترك كنند.

بنابراين به آنها اطلاعات بيشتري در مورد اتفاقات بعدي بدهيد. براي سرنخ ، به آنها بگوييد چه زماني در تماس هستيد. براي مشتريان تجارت الكترونيكي ، به آنها بگوييد كه اگر رضايت ندارند چه كاري انجام دهند. براي مشتركان ، به آنها بگوييد چه موقع بايد ايميل انتظار داشته باشند.

پيشنهاد دهيد آنها را به خبرنامه خود اضافه كنيد


با افزايش اهميت خبرنامه ها ، شما بايد از هر فرصتي براي رشد ليست ايميل خود استفاده كنيد. بازديد كننده شما به شما علاقه مند است. اين احتمال وجود دارد كه آنها به عنوان يك پيشتاز شناخته شوند زيرا محتواي شما را مفيد مي دانند اين به اين معني است كه اگر به آنها يك فرصت بيشتر بدهيد ممكن است محتواي بيشتري مشترك شوند.
يك ويديو اضافه كنيد

اگر محتوا سلطان باشد ، ويديو امپراطور است. ويدئو بهترين روش براي روايت داستان شما است و به شما كمك مي كند درآمد شما بيشتر از فيلم غير ويديويي باشد.

اگر كسي از قبل به شما علاقه مند است ، اين فرصتي براي افزايش علاقه و افزايش درك او از نام تجاري شما است. براي تعميق اين ارتباط ، ويديويي به آنها نشان دهيد.

 

پيشنهاد كنيد در شبكه هاي اجتماعي شما را دنبال كنند


بازديدكنندگان را ترغيب كنيد تا در شبكه هاي اجتماعي با شما ارتباط برقرار كنند. افزودن دكمه هاي شبكه هاي اجتماعي همان فراخوان نيست. با گفتن اينكه با پيروي از حسابهاي شما چه چيزهايي بدست مي آورند ، به مردم دليل دهيد تا اقدام كنند.

بهترين مطالب خود را به نمايش بگذاريد


صفحه تشكر لازم نيست آخرين صفحه باشد. با پيوند دادن يا تعبيه بهترين موارد خود ، آنها را در اطراف خود نگه داريد.

اين مي تواند محبوب ترين پست وبلاگ شما ، يك ويديو ، يك PDF قابل بارگيري يا هر چيز مفيد ديگري باشد. لحن را شخصي نگه داريد و بر ارائه ارزش اضافي تمركز كنيد.

 

 

فرصت هايي كه در طراحي سايت تان از دست مي دهيد

اثبات نشان دهيد و اعتماد ايجاد كنيد.


اين مثال صفحه تشكر تعامل را عميق تر نمي كند ، اما باعث ايجاد اعتبار مي شود. از "مدرك اجتماعي" براي نشان دادن شواهدي مبني بر حقانيت بودن خود استفاده كنيد ، مانند گواهي نامه ها ، پيوند به مطالعات موردي ، مطبوعات "همانطور كه ديده شد" و اعتبار نامه صنعت. اين موارد را مي توان از بررسي هاي موجود آنلاين دوباره استفاده كرد.

يكي دو سوال بپرسيد


سعي كنيد به جاي صحبت كردن ، از صفحه تشكر خود به عنوان مكاني براي گوش دادن استفاده كنيد. اين فرصتي است كه در طراحي براي افزودن يك نظرسنجي كوچك و شناخت واقعي مشتريان خود.

آن را كوتاه كنيد (پنج سوال يا كمتر) ، اما اطلاعات لازم را بدست آوريد. سوالات مربوطه را بپرسيد ، اما پرسش آور نيست و "كمي در مورد خودتان به ما بگوييد".

در صورت تمايل مي توانيد يك نظرسنجي كامل نيز انجام دهيد ، زيرا مشتريان بلافاصله پس از اقدامي احساس خوبي نسبت به شما دارند ، اما پر شدن اين مورد كمتر از يك نظرسنجي كوچك است.

آنها را به يك رويداد آينده كه ميزبان آن هستيد دعوت كنيد


لحظه اي كه شخصي با شما درگير مي شود لحظه برقراري ارتباط است. دعوت از آنها به يك رويداد آينده (اعم از حضوري يا بصورت وبينار / ويدئو / و غيره) باعث مي شود احساس كنند بلافاصله بخشي از جامعه شما هستند.

شما به آنها فرصتي مي دهيد تا اطلاعات بيشتري كسب كنند و نشان دهند كه شما شركتي هستيد كه ارزش مداوم خود را به روشي جالب ارائه مي دهيد.


سئوسازی كنيد ,دهيد ,صفحه ,كنند ,تشكر ,بگوييد ,صفحه تشكر ,وجود دارد ,آنها بگوييد ,بازديد كننده ,استفاده كنيد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

به دانش وب خوش آمدید! فروشگاه You shop بازار خرید و فروش نخ اکریلیک کجاست؟ ام دی کامیکس لوله بازکنی تهران تخلیه چاه سرگرمی و آموزش برقکار ساختمان تهرانپارس 09207072123 شرق زیتون titanydo WebSite